Kamp 2025 – Rozpoczęcie programistycznego obozu
KAMP, czyli Kreatywna Aktywność Młodzieży Programującej – edycja trzecia 2025. Spotykamy się w ośrodku „Odys”, gdzie młodzież będzie prezentowała swoje projekty programistyczne i prowadziła warsztaty z nimi związane. W tym roku zapoznamy się z następującymi projektami:
- Cyprian Moj: Aplikacja mobilna do treningu w React Native
- Bartosz Wałdowski: Cloud Kitty
- Bartłomiej Ślusarz: Shooter w Unity
- Łukasz Jurkiewicz, Adam Krzak, Karol Kopczyński: Tale of Avalon
- Bartosz Binkowski, Tomasz Binkowski: Warcaby
- Bartosz Klein: Trojan-clicker w Unity
- Wiktor Wyciślok: Szachy w Javie (swing)
- Kinga Fraszczyk, Katarzyna Matuszyńska: Przełomowa konsola do gier – Arduino UNO
- Oskar Maczuga: Pathfinding w robloxie
Oprócz części naukowo dydaktycznej będziemy się integrować strzelając do siebie kulkami z farbą, grając w gry zespołowe (np. siatkówkę), karciane i planszowe oraz na wspólnym ognisku.
W KAMPie udział bierze młodzież z klas programistycznych naszej szkoły.